Évaluation sauvegardée !
Vous serrez le seul/la seule à le voir
Commentaire sauvegardé !
Ajoutez votre évaluation et/ou un commentaire pour cette annonce. Vous seul(e) le verrez
90.000 € Prévenez-moi si le prix baisse
a baissé 9.000 €

Terrain résidentiel dans carrer roger de llúria 10 dans Borges Blanques (Les)

Carrer Roger de Llúria 10

  • 325 m2
  • 277 €/m2

Parcel·la urbana

Necessites un espai on viure amb la teva família i ubicar el teu negoci?
Busques gaudir d´un espai en una zona trenqui-la i a prop del centre?

Al carrer Roger de Llúria núm 10 en plena plaça Europa de Les Borges Blanques, tens el teu lloc ideal.

Un espai disponible de 325 M2 edificable planta soterrani + Planta baixa + Planta primera + Planta segona + Àtic amb vistes per davant i per darrere a est i oest

Un espai adequat per ubicar un magatzem, taller o un establiment a planta baixa d´alimentació, cafeteria, restaurant, local social, sala exposicions, un centre de fisioteràpia i rehabilitació, serveis mèdics, farmàcia, etc. per la seva proximitat amb la residència d´avis. Amb habitatges a la part superior i un aparcament soterrani de 325m2.

Una de les zones més trenqui-les de la població amb serveis públics accessibles, com l´estació de bus, la llar de jubilats, el pavelló municipal, comerços i establiments de proximitat, zona de jocs per a nens, aparcament gratuït, etc. Molt a prop dels jardins de ’El Terrall’, zona comercial i centre històric, a 8 minuts passejant.

Les Borges és un PUNT ESTRATÈGIC per iniciar diferents activitats i rutes turístiques, senderisme, BTT. Admirar els camps de fruita a la zona de rec i les oliveres a la zona de secà, les cabanes de volta, les ermites, el canal d´Urgell, les coves del Cogul, els pobles de les Garrigues històriques i altres indrets d´interès.

Assaborir la gastronomia de la terra amb els ingredients i productes de la zona és una autèntica delicatessen...

A 25 km de Lleida, 15 km de Mollerussa, 30 km de Tàrrega, 70 km de Tarragona.
Accés Autopista AP-7 a la mateixa població i a l´A-2 a 10 minuts.
Festes destacades: Fira de l´Oli, el tercer cap de setmana de gener. Festa Major, el primer cap de setmana de setembre.

dernière modification

Distribution

  • Surface 325 m2
Annonce: 500001526881

Lieu

Carrer Roger de Llúria 10

Naviguez sur la carte en cliquant dessus
Nous vous prévenons lorsque nous aurons une annonce comme celle-ci ? Créez votre alerte et nous vous préviendrons par courrier électronique dès qu´il y aura de nouvelles annonces ou lorsqu´elles seront modifiées
 

Contacter Particulier

Référence de l´annonce habitaclia/fb8cbcfb3763:

Vous verrez le numéro de téléphone après que vous ayez envoyé vos coordonnées à l´annonceur pour qu´il puisse vous répondre.
Le numéro de téléphone s´affichera après avoir contacté
Envoi en cours…